Drohn May 9, 2014 Hey! Ik heb niks meer van hem gehoord. Hij is geen moderator meer. De spellen komen uit in November. Er is nog geen exacte dag denk ik. Heb je trouwens Skype? We hebben een PokeBeach Skype groep.
Hey! Ik heb niks meer van hem gehoord. Hij is geen moderator meer. De spellen komen uit in November. Er is nog geen exacte dag denk ik. Heb je trouwens Skype? We hebben een PokeBeach Skype groep.
Drohn May 8, 2014 Hey! Ja! Het is hier nog steeds erg leuk! En ik kijk nu heel erg uit naar Pokémon Omega Ruby en Alpha Sapphire!
Hey! Ja! Het is hier nog steeds erg leuk! En ik kijk nu heel erg uit naar Pokémon Omega Ruby en Alpha Sapphire!
Pineapple X May 7, 2014 ShinyVincent, haha no prob xd as long as you just don't set pennywise as your prof pic ;P
zapper1998 Apr 29, 2014 ShinyVincent, hey sorry I thought I sent a message that said thanks but I guess it didn't send so THANKS!
ShinyVincent, hey sorry I thought I sent a message that said thanks but I guess it didn't send so THANKS!
zapper1998 Apr 23, 2014 ShinyVincent, ok cool me to I can trde around 7 also my code is 1091-8600-5052
zapper1998 Apr 23, 2014 Yea just send me your friend and what time you usually get on on and we can trade
zapper1998 Apr 22, 2014 ShinyVincent, yea I have a gliscor I think I can throw in some 4ivs too if you need them
zapper1998 Apr 22, 2014 ShinyVincent, do you need something specificor something you are looking for?
Drohn Apr 18, 2014 Ik zag al fotos van mijn moeder op Facebook! Net het jaar dat ik in het buitenland ben komt het naar Groningen!
Ik zag al fotos van mijn moeder op Facebook! Net het jaar dat ik in het buitenland ben komt het naar Groningen!
Drohn Apr 17, 2014 Ja! Ik kijk heel veel anime, haha. Ik heb al wel wat woorden en zinnetjes geleerd van het anime kijken. Kijk jij ook anime? Ik ben blij dat Fairy Tail weer begonnen is. Mijn favoriet! <3
Ja! Ik kijk heel veel anime, haha. Ik heb al wel wat woorden en zinnetjes geleerd van het anime kijken. Kijk jij ook anime? Ik ben blij dat Fairy Tail weer begonnen is. Mijn favoriet! <3
Drohn Apr 9, 2014 Hey! Hoe gaat het? Hoe is alles in Groningen. Nog een paar maanden dan ben ik er ook weer, haha.