PG24 <Pride> I'm my wildest fantasy Advanced Member Member Jul 11, 2010 #741 RE: Castle Siege: Join if you like... OoC: Yes I Aura Clawed his face in
swain Code geass <3 Member Jul 11, 2010 #742 RE: Castle Siege: Join if you like... OOC: and that killed him wow he must not have been strong how did he overthrow Arcues
RE: Castle Siege: Join if you like... OOC: and that killed him wow he must not have been strong how did he overthrow Arcues
PG24 <Pride> I'm my wildest fantasy Advanced Member Member Jul 11, 2010 #743 RE: Castle Siege: Join if you like... OoC: IDK, hopefully I can come up with a great story when we get to the castle XD
RE: Castle Siege: Join if you like... OoC: IDK, hopefully I can come up with a great story when we get to the castle XD
PG24 <Pride> I'm my wildest fantasy Advanced Member Member Jul 11, 2010 #745 RE: Castle Siege: Join if you like... "OK guys, lets go find this castle, ok?
C Culex77 Do I even need to explain who this is? Member Jul 11, 2010 #746 RE: Castle Siege: Join if you like... "Got it. Wondereye Squad let's move out." Sableye: "Sir yes sir!" OoC: I'm going to love doing that
RE: Castle Siege: Join if you like... "Got it. Wondereye Squad let's move out." Sableye: "Sir yes sir!" OoC: I'm going to love doing that
PG24 <Pride> I'm my wildest fantasy Advanced Member Member Jul 11, 2010 #747 RE: Castle Siege: Join if you like... "Couldn't we sacrifice the Wondereye Squad for a distraction" OoC: Doing what?
RE: Castle Siege: Join if you like... "Couldn't we sacrifice the Wondereye Squad for a distraction" OoC: Doing what?
C Culex77 Do I even need to explain who this is? Member Jul 11, 2010 #748 RE: Castle Siege: Join if you like... OoC: Comanding the Sableye "That's not a bad idea. In fact that's what I was planing the whole time."
RE: Castle Siege: Join if you like... OoC: Comanding the Sableye "That's not a bad idea. In fact that's what I was planing the whole time."
swain Code geass <3 Member Jul 11, 2010 #749 RE: Castle Siege: Join if you like... "well lets get a move on then wait what about the dexoys shouldn't we take care of them first"
RE: Castle Siege: Join if you like... "well lets get a move on then wait what about the dexoys shouldn't we take care of them first"
PG24 <Pride> I'm my wildest fantasy Advanced Member Member Jul 11, 2010 #750 RE: Castle Siege: Join if you like... "Ehhh, That planet is probably a million light years away!"
C Culex77 Do I even need to explain who this is? Member Jul 11, 2010 #751 RE: Castle Siege: Join if you like... "I think we should be ready for Deoxys just to be safe."
PG24 <Pride> I'm my wildest fantasy Advanced Member Member Jul 11, 2010 #752 RE: Castle Siege: Join if you like... "Gah... Wait..." Dark grabs a Sableye "Maybe they can.."
C Culex77 Do I even need to explain who this is? Member Jul 11, 2010 #753 RE: Castle Siege: Join if you like... "Okay but we'll need more of them. Think those 9000 Sableye we'll help us still Spirit?" Sableye: Umm could you let me go now Dark sir?
RE: Castle Siege: Join if you like... "Okay but we'll need more of them. Think those 9000 Sableye we'll help us still Spirit?" Sableye: Umm could you let me go now Dark sir?
swain Code geass <3 Member Jul 11, 2010 #754 RE: Castle Siege: Join if you like... "yes they will"
PG24 <Pride> I'm my wildest fantasy Advanced Member Member Jul 11, 2010 #755 RE: Castle Siege: Join if you like... "We don't know how many deoxys is coming!" (Also the Sableye are weird u_u)
RE: Castle Siege: Join if you like... "We don't know how many deoxys is coming!" (Also the Sableye are weird u_u)
swain Code geass <3 Member Jul 11, 2010 #756 RE: Castle Siege: Join if you like... "if its more then 9000 sabyles then i can get more"
C Culex77 Do I even need to explain who this is? Member Jul 11, 2010 #757 RE: Castle Siege: Join if you like... "Excellent."
PG24 <Pride> I'm my wildest fantasy Advanced Member Member Jul 11, 2010 #758 RE: Castle Siege: Join if you like... OoC: Please... no more Sableye... I'm sorry but 9000, really? Thats too much u_n
RE: Castle Siege: Join if you like... OoC: Please... no more Sableye... I'm sorry but 9000, really? Thats too much u_n
swain Code geass <3 Member Jul 11, 2010 #759 RE: Castle Siege: Join if you like... OOC:fine how bout 100 more
PG24 <Pride> I'm my wildest fantasy Advanced Member Member Jul 11, 2010 #760 RE: Castle Siege: Join if you like... OoC: to travel with us?