S Snorchu Seven days... Member Jul 11, 2010 #1,222 _ _ _ E _ E _ / _ _ / _ / _ _ _ _ _ E / _ _ _ _ _ ? Hint: E _ E _ _ _ _ / _ _ _ _ _ _ E _
S Snorchu Seven days... Member Jul 11, 2010 #1,225 _ _ _ E _ E _ / _ _ / A / _ _ _ _ _ E / _ A _ _ _ ? Hint: E _ E _ A _ _ / _ _ _ _ _ _ E _ Bin: C----
S Snorchu Seven days... Member Jul 11, 2010 #1,228 _ _ _ E D E _ / _ _ / A / L _ _ _ _ E / _ A D _ _ ? Hint: E _ E _ A L D / _ _ _ _ _ _ E _ Bin: C----
S Snorchu Seven days... Member Jul 11, 2010 #1,230 _ _ _ E D E _ / _ _ / A / L _ _ _ _ E / _ A D _ _ ? Hint: E M E _ A L D / _ _ _ _ _ _ E _ Bin: C----
M Mina4861 Cyndaquirtle Member Jul 11, 2010 #1,232 Stop treating my thread like its not what is said follow rules or thread is closed
S Snorchu Seven days... Member Jul 11, 2010 #1,234 Mina4861, what the heck? This thread was here before you joined us. Plus it's my thread, so it can't be yours. Also, a quick edit to the puzzle: A / _ _ _ E D E _ / I _ / A / L I _ _ _ E / _ A D I _ ? Hint: E M E _ A L D / _ _ _ _ _ I E _ Bin: C----
Mina4861, what the heck? This thread was here before you joined us. Plus it's my thread, so it can't be yours. Also, a quick edit to the puzzle: A / _ _ _ E D E _ / I _ / A / L I _ _ _ E / _ A D I _ ? Hint: E M E _ A L D / _ _ _ _ _ I E _ Bin: C----
S Snorchu Seven days... Member Jul 11, 2010 #1,236 Fail on my part. Correcting... A / _ O _ E D E _ / I _ / A / L I _ _ L E / _ A D I O ? Hint: E M E _ A L D / _ _ O _ _ I E _ Bin: C----
Fail on my part. Correcting... A / _ O _ E D E _ / I _ / A / L I _ _ L E / _ A D I O ? Hint: E M E _ A L D / _ _ O _ _ I E _ Bin: C----
Afro-G League of Legends: GabTheLacMan Member Jul 11, 2010 #1,240 Afro-G said: T please. Click to expand... ^Dark Sonic J read my post please.